lørdag 10. november 2012

Vinnerlykke x 2!

Må bare vise dere hva jeg har vunnet på giveaways.
Og fra to forskjellige bloggdamer :)

Det var morsomt, for jeg pleier aldri å vinne, og plutselig hadde jeg vunnet 
på to forskjellige giveaways!


Denne herlige boka, Levende Rom av Tricia Guilds,
 kom fra Torill med bloggen loladesign.
Hva er vel koseligere enn å koke seg en kopp te, tenne stearinlys,
og sette seg godt til rette i sofaen med denne fine inspirerende boka i fanget? 

O lykke :)

Torill er damen som quilter fram de flotteste ting,
jeg er helt imponert!
Ta en titt inn til henne da vel :)



 Måtte så klart ta bilde av pakkene :)
Hadde så lyst til å åpne de med en gang,
men klarte å styre meg :)



Disse herlige hjertene fikk jeg av Siri Ore Elle
 med denne bloggen.
En flink dame som tryller med retro-stoffer
og teakmøbler. Jeg digger det!
Ta en tur inn til henne også da vel:)

I giveawayen var det to hjerter som skulle gis bort,
men jammen fikk jeg tre!


Hjertene har teksten 
smil, klem og
du er best!
Takk for det :))

Disse henger nå på en krok på kjøkkenet
og minner meg på disse tingene!

Tusen takk igjen til dere flotte bloggdamer!

Ha en flott lørdag.


20 kommentarer:

  1. Så gøy da Therese !
    Vinnerlykke er ikke dagligdags kost nei!
    Men du så koselig det måtte være å få pakke dalende ned i posten - åsså 2 da gitt :)
    Veldig koselig begge gavene !

    Riktig god helg og god tur vennen :)

    Go klæm fra Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Anita! Er spent nå, reiser straks.
      Vi ses om en uke :)
      Klem.

      Slett
  2. Gratulerer! kjekt med vinnerlykke noen ganger. fine gaver.
    Vel fortjent ! god lørdagskvist til deg :-) klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Det er så gøyt å vinne! Søte gaver var det også. Så under, nydelig du har pyntet. Naturen byr på den vakreste pynten!

    God helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse, pakke i posten er fine greier:)
    Ser du skal ut og reise så jeg får si god tur til deg,
    og fortsatt god helg.
    Varm og god klem,
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer igjen Therese og tusen takk for skrytet i dette innlegget, hihi. :)) Du er nå så skjønn! Ønsker deg en strålende helg!

    SvarSlett
  6. Gratulerer, superhyggelig med pakke i posten!

    God helg!
    :o)

    SvarSlett
  7. Så gøy med vinnerlykke!!
    Har vært lite av det hos meg i det siste, men håper hellet snur nå mot jul ;)
    Takk for dine fine ord om reportasjen og bloggen min!!!
    Den stod i en vedleggsavis om interiør, Agderposten 21 september.
    Ønsker deg en herlig helg videre!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  8. Hei søte deg,
    herlig med vinnerlykke! gratulerer!

    Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
    klem Maia

    SvarSlett
  9. heldig du er!
    jeg DIGGER at du har vært i skogen på trejakt;) ble kjempefint!
    Enig med deg at det enkle er ofte det beste:)
    ha en super søndag!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  10. Moro med litt vinnerlykke:-) Alltid kjekt å få beskjed om at en vinner:-)
    De søte hjertene var veldig søte..
    Ønsker deg ei flott uke - med nye muligheter..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  11. Har helt glemt å svare deg, men jeg har fått mail fra Ramsign der de skriver at de har sendt mail til deg...
    Stemmer det eller har du fremdeles ikke hørt noe ??

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  12. Grattis til deg, heldig du er da!:))

    Goood klem!:)

    SvarSlett
  13. Så heldig du var da :D er så mye koselig her på bloggen din, så legger meg som følger her eg :;) klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  14. Gratulerer! Det er alltid moro å vinne noe!

    SvarSlett
  15. Grattis :)

    Første gang jeg er innom bloggen din. Så flink og kreativ du er :)

    SvarSlett
  16. Disse hjertene var skikkelig dekorative:))

    SvarSlett
  17. Gratulerer! Kos deg med boka og de søte hjertene! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  18. Tusen takk for så fine kommentarer på bloggen min,setter så pris på det:)no er eg ferdig å slette bilder så kunne eg endelig ta meg ein bloggrunde:)
    Så gøy å vinne så flotte ting,det er knallgøy å vinne:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  19. Hei på deg!!
    1000 takk for fine ord!! Så hyggelig:-)))
    Her er det øspøs regn og veldig grått, så er helt enig i at man trenger farger i November:-)))
    Ha en kjempefin helg!
    Klem Siri

    SvarSlett