søndag 10. mars 2013

I takknemlighet

for at livet er blitt mer travelt!

Går det an å si det?

Jeg sier det likevel :)

Jeg er så lykkelig og glad for at jeg er tilbake i jobb.
Jeg er ikke fullt tilbake, 
langt ifra,
men jeg er litt tilbake.
Og med det mener jeg litt!

Jeg er takknemlig for at jeg kan jobbe,
for at jeg er litt bedre.
Det var en tid der jeg tenkte at jeg aldri ville klare å komme meg tilbake til jobb,
så takknemligheten er stor!

Jeg er takknemlig for at jeg har en fantastisk fin arbeidsplass,
herlige kollegaer,
og verdens beste sjef!

Det er nesten så jeg føler meg som denne ballerinaen :))
Men bare nesten ;)



Dette er noe av grunnen til at jeg har vært lite synlig i det siste.
Jobbingen krever sitt for meg nå,
og den energien jeg har igjen har rett og slett ikke gått til blogging!

Men jeg har vært innom nå og da,
og kost meg med alle de nydelige kommentarene som dere legger igjen.

Det er som en energiboost for meg!

Jeg blir så glad for hver eneste en!
Dere er så skjønne :)
Tusen takk <3

Og jeg har til og med fått nye følgere!
Tusen takk til dere som vil følge meg :)


Jeg har ikke vært veldig kreativ i det siste,
naturlig nok,
men noe har jeg laget. 


Jeg har jo så mange fine nieser, 
så når to av disse hadde bursdag for litt siden,
lagde jeg blant annet de ballerinaene jeg viser på bildene.

Det var egentlig meningen at de skulle få en hver,
men den eldste tok begge!
Hun danser nemlig ballett,
og det gjør ikke lillesøsteren,
så da mente hun det var helt naturlig at hun fikk begge :))

Hun fikk i tillegg en Skappel-genser som jeg hadde strikket,
og den ble hun veldig glad for.
Og da ble jeg også glad :)

Minstejenta fikk denne skjorte-kjolen.
En herreskjorte som er sydd om til kjole,
med tilhørende hårbånd.
Linning, lomme og hårbånd er sydd med stoff fra en kjøkkengardin!
Disse kjolene kaller jeg: "Fra herr Hansen til frøken Freken".

Kjolen passet helt perfekt,
jeg fikk ikke tatt bilder,
men legger kanskje ut senere ;)

I morgen er det jobb igjen,
juuhuu, 
jeg gleder meg!!

Ha en fin uke alle dere fine!

37 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg:)
    Så utrulig flott å lese at du er til ake i jobben,om ikje fullt så er det jo flott at du begynner ein plass og at det går fint og gode arbeidskollegaer og sjefer er viktig!
    Lykke til med både jobb og alt og jammen lager du masse flott å sjå på:)fin ny veke til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så herlig å høre at du kjenner deg bedre! :D og så skjønne ting du jhar laget da! Heldige nieser! Ha en flott og god uke! Klem Lisbeth

    SvarSlett
  3. SÅ HERLIG LESING
    SÅ BRA DU HAR DET BRA
    ØNSKER DEG EN FLOTT UKE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Jeg heier på deg.
    Ikke i full fart fremover, men akkurat passe til helse, trivsel og jobb.
    Det var god lesing.
    Jeg har en gang i verden vært satt tilbake på jobb, og legen ga med minst fire syke år.
    Det føltes som en evighet, men jeg sto det ut, og trives med det gode livet.
    Kanskje nettopp derfor så varmer innlegget ditt langt inne i hjerterota.

    Stooor klem fra Jeløya

    SvarSlett
  5. Herlig innlegg, og jeg kjenner meg igjen. Tenk å kunne jobbe, bare LITT som du skriver. Min erfaring er at dette LITT er akkurat nok til gjøre ukene lettere å komme igjennom. Og med litt jobb blir alt annet enklere også.

    Lykke til på jobb i morgen, lykke og som hun over skriver: Jeg heier på deg:)

    SvarSlett
  6. Hei;) Så koselig å se deg tilbake i blogg verden;) Og så godt for deg å være tilbake i litt jobb;) Jeg har en litt slitsom periode for tiden, formen er opp og mye ned! Vet ikke hva utfallet blir med tanke på jobb, og det slite enda mer en helsa.
    Ønsker deg en fin uke;))

    Så koselig at du fant Give awayen min;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  7. Det var et innlegg fulgt av ettertanker.
    Så koselige ting du lager. Det er ikke lenge siden du fikk deg symaskin, likevel går du i gang og lager plagg. Du er flink og full av pågangsmot, selv om energien kanskje ikke er helt på topp for tiden. Ønsker deg alt godt!! Ha en god ukestart.

    Varm klem fra Hjørdis (som også takker stort for din hilsen hos meg!!)

    SvarSlett
  8. Så herlig at du har kommet tilbake til jobb:) Gleder meg på dine vegne:)))

    Ha den fineste uken:)))

    SvarSlett
  9. Så fantastisk flott blogg du har :))
    Og tuusen takk for dine varme ord på bloggen min,det satt jeg pris på ♥
    Så fint du er tilbake på jobb :))

    Ha en fin uke som kommer,så håper jeg vi knottes ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  10. Så herlig at du føler du er i siget og kan jobbe litt igjen:) herlig både for kropp, sjel og økonomi :)


    Super fint innlegg av deg og ønsker deg gode dager !

    Gode klemmer fra Monica

    SvarSlett
  11. For et herlig gla-innlegg! jeg kan så absolutt henge med på takknemligheten og gleden din :) ingenting er så fint som å kjenne at man har det bedre og kan jobbe og glede seg igjen!! Herlig ♥ jeg ønsker deg mange gode dager og timer denne uken, håper det bare vil gå en vei nå.Opp!. klem din vei

    SvarSlett
  12. Deilig innlegg :) SMILER!

    Takk for fine tanker på skapblogger - innlegget! Skikkelig masse respons og så kos at du tok deg tid til å dele dine tanker :)

    Fabelaktig mandag og start på uken <3
    klemklem

    SvarSlett
  13. Koselig blogginnlegg. Søtt forkle også :-)
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  14. Dіp remaining four tortillаs іntо ѕauce and set up about next layer.

    Маsonгy heаters consist of а small-scale fire box crafteԁ to ratio ωith the smoke chamber higher
    than. Stіr in οnions, celeгy, chopped yelloω
    bell peppeг and cook dіnnеr until finаlly tender.


    Also visit my web sіte :: carsbead43.blog.fc2.com

    SvarSlett
  15. Å så koselig å lese at du er litt tilbake i jobb!
    Glad på dine vegne altså!

    Kos deg og snart er det vår!

    God klem Camilla.
    Ps.Give away hos meg nå :):):)

    SvarSlett
  16. Jeg gleder meg virkelig på dine vegne,så godt åfåfingrene være sosial igjen,og føleseg til nytte.Det blir kirkedepartementet samme å gå hjemme!Håper virkelig det fungerer og at du klarer å være på jobb videre,dette gjør så godt for deg er jeg sikker på.Heldig som har super sjef - selv fikk jeg oppsigelse i posten,veldig profesjonelt :/
    Nyt deg gode i livet og ta vare på deg selv på allemåter...Hihi,du heter jo tross alt Bevaremegvel så da får du leve opp til navnet!;)
    Takk for skjønne kommentarer!!Ogfortsatt god uke!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  17. Hei og god morgen!
    Så FLOTT at livet beveger seg på pluss-siden igjen! Det høres jo ut som du virkelig har en fin arbeidssituasjon med gode kolleager og passe dose jobb.
    man får skynde seg sakte..
    Også har du til og med rukket å sy fine ting til nieser! Ikke rart det ikke er tid til blogging da!
    Blogg når du føler for det og har overskudd!
    Glad dag til deg! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  18. Hurra for gla jenta :)))))
    Jeg digger at du er i farta igjen og koser deg !!!
    Diger klæm fra Anita (som e så gla i dæ - akkurat sånn som du e)

    SvarSlett
  19. Så moro at du er i gang med jobbing igjen. Tvi tvi og lykke til med fortsettelsen. Og du, husk å passe på deg selv. Ditt nye selv.

    SvarSlett
  20. Det er alltid godt å kunne gå tilbake i jobb. Fine sjefer og kollegaer har stor betydning for vår velvære!
    Du skriver så bra og lager så mye fint - jeg koste meg med innlegget dit.
    Ha en fott onsdag...

    SvarSlett
  21. Gratulerer med at du er tilbake i jobb! :D Så fint at du har det bra og trives! Godt arbeidsmiljø betyr alt på jobb!
    Nydelige ballerinaer og herlig kjole! Flott med redesign! :)
    Ønsker deg gode dager fremover! :D
    God klem fra meg

    SvarSlett
  22. Hei!
    Så fint å høre at du er litt tilbake i jobb! Og så godt at du har det fint på jobb og har en grei sjef! Det er viktig!
    Jeg måtte redusere min jobb for noen år siden, jobber tre dager i uka nå og det går kjempefint! Er også veldig glad for å klare litt jobb!
    Ha en flott ettermiddag! Og 1000 takk for kommentar inne hos meg!
    Klem Siri

    SvarSlett
  23. Så herlig å lese et oppmuntrende og positivt innlegg, blir så glad av sånt ;o)! Lykke til med jobb og livet med gode kolleger!

    SvarSlett
  24. Dette var et nydelig innlegg...Tankevekkende var det!
    Som min nydelig nabogutt ( som nå er blitt voksen) sa da jeg møtte han her en dag - Hvordan har du det med tre små-spurte jeg?
    Kjekt OG TRAVELT, men slik skal det vist være når en har små barn, sa han,,,

    Ønsker deg KJEKKE og TRAVLE dager søte du;)

    SvarSlett
  25. Så godt å høre at du har det fint, nå ble jeg glad:)
    Og blir man ikke litt ekstra kreativ også, når man har det godt? Håper du kjenner både på lykke og mestringsfølelsen og ønsker deg kreative dager fremover:)

    God klem til deg
    Hanne:)
    PS: nydelige ballerinaer, og den kjolen var bare så fin:)

    SvarSlett
  26. Hei og god morgen;)
    Her er vi klare for fjellet. Bitende kaldt med sol;)
    Du må titte innom bloggen min når du får tid;)

    God påske;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  27. Innom for å ønske deg en god, glad og solfylt påske <3

    SvarSlett
  28. Hei igjen;)
    Har du sendt meg mail:) Finner den ikke!!!
    Send meg en ny på anjohns@online.no
    og skriv på hvilken pung du vil ha;)
    Den med fløyel er opptatt;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  29. Κeep on working, great job!

    Feel frеe to visit mу wеbpage
    - csl.unac.edu.pe

    SvarSlett
  30. Hey there!
    Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm
    definitely enjoying your blog and look forward to new posts.


    Look into my web page Click here

    SvarSlett
  31. Hei!
    Så fint å høyre at du er tilbake på jobb og at du trives med det!!! Så søt kjole du har laga!! Heldige jenter som begge har fått nydelige gåver!!

    Eg er fremdeles nesten uten stemme etter influensaen, begynner å bli grundig lei av å gå rundt å kviskre..... Håper det kjem seg snart, for til helga vert det jentehelg, og kva er vel jentehelg uten å kunne få prate!!!!!!???? ;o)


    fin, fin dag til deg!

    SvarSlett
  32. Hiya! I just noticed your
    web page: Blogger: bevaremegvel when I was
    surfing around delicious.com.
    It looks as though someone liked your blog so
    much they decided to bookmark it. I'll positively be coming back here more often.

    my web blog :: Please Visit my site

    SvarSlett
  33. Do you have a spam problem on this site; I also am a blogger,
    and I was curious about your situation; we have created some nice methods and we are looking to trade solutions
    with others, be sure to shoot me an e-mail if interested.


    my blog: Heidelberg Kindergeburtstag

    SvarSlett
  34. Hei;)
    Håper du har det bra;)
    Har du fått post fra meg? Bare så den ikke er forsvunnet i posten!

    God torsdag;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  35. Herlig innlegg :)
    Så flink du er med håndarbeid, misunnelig! La meg som følger på din flotte blogg!
    God helg, klem Kristin

    SvarSlett
  36. Så fine! Og koselig blogg! Det å kunne føle seg glad, er noe av det viktigste, selv om man ikke er helt i form, eller når livet ikke går helt på skinner. Lykke til med alt!

    SvarSlett