torsdag 8. november 2012

Gran og furu og mose og bloggaward.

Denne kransen henger på hylla på verandaen.

På søndag var jeg en tur i skogen og tok med meg noen trær(!), 
granbar, mose og diverse hjem igjen :)
Følte at jeg gikk på slang, og ønsket ikke å møte på bonden som eier skogen.


Dette treet og et liknende har fått plass i hver sin potte både på trappa ute og inne i gangen.


Vet ikke om det er granbar eller ei.
Det grodde langs bakken og jeg kunne dra opp lange "remser".
Aldri sett sånt før.
Lurer på hva det er og hva det heter.
Grønnfargen er bare helt nydelig.
Lagde et oppheng i tynn ståltråd formet som et hjerte ,
og limte på et hjerte til pynt.







Det enkle er ofte det beste.





Litt for julaktig kanskje,
men jeg kunne ikke la være.
Sandkakeformer i en paiform kledd med granbar :)
Og rundt telysestakene har jeg knytt fast de rare remsene.




Jeg har fått en bloggaward!

Det var så hyggelig, og en ære, 
og når jeg titter inn til de andre som også har fått den samme awarden 
blir jeg helt stum :)


Awarden er fra damen med denne flotte bloggen!
Tusen takk Hanne :)
Ta en titt inn, dette er en blogg der jeg kooser meg.

Jeg må bare si at det er så utrolig mange fine blogger og så 
mange flinke og hyggelige mennesker der ute i bloggverdenen,
så å velge et fåtall blir så vanskelig!

Så derfor jeg gir awarden videre til dere alle :) 
Til alle dere som gir av dere selv,
 som deler gleder og sorger  - både i ord og bilder,
som gir gode idèer og tips videre,
som er en stor inpirasjon for andre.
Takk til nettopp deg!

Stor klem fra meg :)

15 kommentarer:

  1. Hi,hi gøy med slang altså....
    Nydelige greiner vet ikke hva det er men fiiiin var de!
    Grattis så mye med award,veldig koselig og vel fortjent!
    Så koselig du har pyntet....ja!Vi gleder oss til jul sant??
    Ha en skjønn kveld videre.
    God klem Camilla.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med aWard!

    Hyggelig med litt grønn glede nå når alt annet er gult og brunt... ;o)

    Jeg shopper min etiketter i danmark, ikast.. googl det så finner du det ;o)

    Finfin torsdag, plutselig helg!

    SvarSlett
  3. Så koselig å kunne gå ut i skogen å plukke granbar og alt annet i skogen. Jeg håper jeg kommer meg ut i helgen. Har en skog jeg pleier å finne både granbar, mose og flotte lerkegreiner:))

    Kose deg med førjulspynten din - koselig med paiform og sandkakeformene:)

    Klem Veronica

    SvarSlett
  4. Næmen Therese da, har du vært på skogsslang - det hadde æ ikkje trudd om dæ :)))hihih :)
    Gratulere m/award - enig med deg - alle som blogger fortjener den :)
    Ser veeeldig koselig ut med det lysfatet - å pytt pytt, granbar er vel ikke ensbetydende med jul!
    Nyt av stemningen det gir, og ha en fin kveld !
    Klæm Anita

    SvarSlett
  5. Så fine "remser" ja, helt enig! Har sett det før, men har virkelig ikke anelse på hva det heter:)
    Kjenner meg igjen, på slang i andres skoger...hihi:))

    God klem!

    SvarSlett
  6. Ååå så koselig å gå på slang. Det gjør jeg og av og til. Blomsterslang hos naboen. hihi..
    Og du har pyntet aldeles nydelig. Elsker gran , furu kongler og alt det der. Det er jul for meg da.
    Og grattis med vel fortjent award. Du har en nydelig blogg og du er et varmt og herlig menneske.
    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  7. Hihi sån føler eg det og når eg er ute på jakt etter litt skogsmatriell,har med pose og putter det fort oppi,men me har heldigvis litt friområder og så det er jo supert:))
    Så flott å pynte med grønt,det blir så fint inne og eg gleder meg til å ta litt inn i hus eg og!
    Gratulerer så masse med ein bloggaward,kjempestas å bli satt pris på:)

    Ein fine fredag og ei flott helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Hallo og tusen tusen takk for nydelig kommentar hos meg. Du skal vite at det varmer mykje!! La meg til som følgjar hos deg også. Ønsker deg ei fi helg, klem Kjersti

    SvarSlett
  9. Nå ble det lekkert både ute og inne :)
    Minner meg på at jeg kanskje skal ordne litt ute på trammen selv ;)
    Gratulerer med bloggaward !!

    God helg
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Veldig god idè å 'plante' et grantre. Det har vi mer enn nok av her. Det skal jeg sannelig gjøre i helga.
    Det grønne du fant på bakken har jeg lest om i en annen blogg, men jeg husker selvfølgelig ikke hva det heter. Det er en slags mose, tror jeg.
    Ellen :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med blogg aware! Vel fortjent - kjempe flott
    Og inspirerende blogg du har her :-)
    La meg til som følger og gleder meg til å se mer :-)
    Nyt helgen! Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med blogg award!! Takk for at du vil dele den med oss andre da! :)
    Koselig med granbar, små trær og sandkakeformer med lys!
    Jeg begynner å komme i julestemning jeg også! Gleder meg til jul!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  13. Heisann!
    Så koselig at du fant veen til meg, og at du vil følge meg videre :)
    Gøy for meg å finne veien til en så kreativ og herlig dame som deg!
    Granbar gir en skikkelig god stemning, mange flotte tips du byr på her ;)
    Legger meg til hos deg også.
    Ønsker deg en kjempefin helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  14. Takk for hyggelige ord på bloggen min, å for at du ville følge meg vidare :) Blir skikkelig glad av det!!
    Eg slengte meg på din og :)

    Ha en super lørdagskveld!!
    Nina

    SvarSlett
  15. Huff da, jeg var sikker på at jeg hadde kommentert her...
    Awarden er vel fortjent, jeg liker meg så godt her:)
    Klem:)

    SvarSlett