søndag 25. november 2012

Barselvisitt :)

Idag har vi vært på barselvisitt.
Så koselig altså!
En vakker liten prinsesse,
med masse svart hår.

Jeg sydde en "smekke-kjole",
vet ikke helt hva jeg skal kalle den.
Kan brukes som begge deler.
Og brukes på begge sider.
Tenkte det var litt kjekt hvis den ene siden får fort flekker :)
Jeg har jo hatt små barn selv,
så vet hvordan det er :)


Kardemommebystoffet er fra en barnegardin,
og det rosa stoffet er fra et dynetrekk.




Stor lomme foran med plass til smokken? 


Denne gerberaen er til alle dere som er
innom bloggen min, 
og til alle dere som
legger igjen de skjønneste ord til meg.
Og til alle nye og "gamle" følgere.
Setter så utrolig stor pris på dere alle!

En ny fin uke til dere!
Klem.

19 kommentarer:

  1. Så koselig med hjemmelaget barselgave! Den var jo veldig praktisk og da!! Og takk for blomsten! den var jo kjempefin!! Ha en riktig fin uke! Her skal vi i løpet av den feire eldstejenta som blir 18..!!

    SvarSlett
  2. For en skjønn kjole:) Fikk hilse på lille tantejenta mi for første gang i går - ikke helt barselvisitt men nesten;) Man blir litt baby-syk når man får holde og lukte litt på slike små, skal innrømme det. Men jeg er nok ferdig med den tiden ja, kjekt å låne andre sine da:)

    Takk til deg og, for de fine kommentarene du legger igjen hos meg.
    Vit at jeg setter pris på hver og en av de jeg også:)
    Varm klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Det var en skikkelig fin kjole!! Elsker de gamle gardinene og dynetrekkene. Tusen takk for koselig kommentar hos meg :)

    Ønsker deg en fin ny uke!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  4. Så utrolig søt! Koselig med det kardemommestoffet.
    Kjempefin gave!

    SvarSlett
  5. Næmen så søøt den babykjolen var :) Håper hun får brukt den masse!
    Har jo ikke vært her inne på mange dager - og du verden så mye du har "rukket" "rekkt" over (vet ikke helt hva det heter)hihi :)))
    Kalender og engler og stoler og settekasser og fargeglade prøver og dyrehoder osv ! De lyktene du har laget er også kjempefine med litt engler på utsiden av lykta :)) Jada, jeg bare kommer med fler forslag som du kan sette igang med :)Det er jo så gøy å svirre rundt her inne i blogglandia å få ideer og inspirasjon fra alle de flotte damene som er her! Tenk så heldige vi er som har denne fantastiske dataverden å kose oss med :))
    Men nå er det natta for meg Therese - Vi ses :)
    Go klem fra Anita

    SvarSlett
  6. Det var en fin gave!
    Ha en fin nye uke,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  7. Hei på deg!:)For en nydelig presang du har laget, og med så mye omtanke bak..er sikker på at denne falt i smak!:)Husker at jeg hadde slike smekkekjoler til mine småjenter også, synes de er så søte og praktiske!:)Ønsker deg ei fin tid fram mot advent,gleder meg sånn til masse lys..ta fra julepynt..og kanskje fornye meg med litt ny pynt også..så herlig å tenke på dette nå i mørketiden!:)Så koselig å kikke innom bloggen din - GLEDE!Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  8. Kjempeskjønn kjole, og sant som du skriver til meg (tusen takk for gode ord) at det ligger mye arbeid og kjærlighet bak en hjemmelaget gave <3 Og lyslyktene må eg prøve en dag ;) Klemmer

    SvarSlett
  9. Så flink du er, kjolesmekken var nydelig og veldig smart!!:)
    God klem!

    :))

    SvarSlett
  10. helig! denne var suuuupersøt! Utrolig koselig med slike gaver:)
    Ha en fin uke!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  11. Sååå søt kjole du har laga!!!
    Koslig med motiv frå Kardemommeby :o)

    Artig ide, og veldig praktisk :o)

    fin dag til deg!

    klem ib

    SvarSlett
  12. Heisan
    Tusen takk for inspirerende ord og koselig hilsen!
    Så koselig med barselvisitt, det er det lenge siden jeg har vært på. Smekkekjolen var jo supersøt og Kardemommebystoffet er jo bare herlig.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  13. Sååå søt den var da :) Takk for hyggelige ord inne hos meg.
    Ønsker deg en fin fin kveld
    :) Susanne

    SvarSlett
  14. Ååååå helledussen den var utrulig søt,heilt fantastisk og til desse søte små,dei er jo så små og herlige:)kardemommestoffet var nydeligt å bruke til sånt:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  15. Så smart og nydelig <3
    Takk for blomsten, og triveleig kommentar inne til meg :-)
    Nina

    SvarSlett
  16. Lekkersmekker smekkekjole har du sydd:) Barselvisitt er alltid så hyggelig:) Gerbera er vakre blomster, må kjøpe til helga:)
    ha fine dager:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  17. Heia:)

    Bare innom for å ønske deg en fin kveld,
    og å takke for at du er med i gi-bort-en min, lykke til:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  18. Kjempesøt og praktisk smekke-kjole! Kardemommebystoffet er jo bare helt herlig!
    Tusen takk for nydelig blomst! Jeg setter stor pris på deg også! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett