fredag 23. november 2012

Nye kjøkkenstoler

eller nye og nye....
Nye for meg!



Hjertet slo noen ekstra slag da jeg så disse stolene på bruktbutikken.
Det var nemlig ikke bare en, men to!
Kunne jo ikke gå fra noen slike godbiter,
og etter litt pruting var de mine!


Jeg lurer på om de skal males,
får ikke bestemt meg!
Enn så lenge får de duge fint med saueskinn i setet.



To kartotekbokser fant jeg også!
Er de ikke fine?

De skal hvertfall males.
Eller hvertfall den øverste da..
Kanskje i en fin nude(kaspara)farge.
Og så kle fronten med fint papir.
Men da blir den andre veldig tam.
Kanskje jeg må finne på noe med den også?
Blir den fin i hvit tro?







 Skjønner dere?
Sånn holder jeg på.
Får ikke bestemt meg..

Men når jeg først har fått bestemt meg,
og er ferdig malt,
da begynner jeg å tvile på om det er sånn jeg vil ha det.
Finnes det en kur for sånne som meg?

Eller er det flere der ute som kjenner seg igjen?

Ha en super helg,
det er jeg hvertfall helt bestemt på!











9 kommentarer:

  1. Åhh...heldige deg!
    Det var fine stoler, jeg ville ikke ha malt de. Veldig fine som de var.
    (men de hadde jo vært fine i turkis da.. :O)

    God helg,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  2. Åhh hahaha! Vi er likere en jeg trodde. Nei det finnes ingen kur...belive me!!!

    Derfor ender jeg alltid opp med trygge farger enda jeg har lyst på en litt sprek en, men da angrer jeg alltid...Men den hadde vært lekker i både, hvitt, sort eller grått. Kommer jo alltid an på hvor den skal stå:)

    Gud så gærne vi er:)))) herliiiii:))

    Men du...stolene var knall lekre!!!

    SvarSlett
  3. Så flotte stoler og kartotekbokser! :)
    Det blir spennende å se hva du gjør med boksene!
    Ha en super helg du også!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Kjempe fine stoler! De var veldig fine som de er, men samtidig tror jeg de kan bli fin i de fleste farger...!?! :) Ha en strålende helg :))

    SvarSlett
  5. Lekre stoler!! Synes de er fine som de er, men hadde de vært mine, hadde det nok blitt to forskjellige spreke farger på de, he he :)Kanskje helblank orange og helblank lilla? Moromoro ;)

    Ønsker deg en deilig helg, klem :)

    SvarSlett
  6. Så flotte saker du har funnet, en smuuule misunnelig på de boksene....LIKER!

    Hvitt, sort eller grått:))

    Jeg er akkurat slik som deg, høres det ut som, hihi:))

    God klem, og god helg!

    SvarSlett
  7. For noen funn, stolene dine kunne jeg lett ha tatt med meg hjem;D

    SvarSlett
  8. Det hjelp ikkje med vin heller??

    Fin søndagskveld til deg!! :)
    Klem Nina

    SvarSlett
  9. For noen kupp!!!
    Og en koselig blogg!

    Mvh Liv M

    SvarSlett