onsdag 12. desember 2012

Settekasser igjen

men denne gangen er de ferdige!
Sist dere så settekassene så de slik ut :)

Nå har jeg klart å gjøre noe fornuftig,
og ikke bare brette stjerner :)
Litt godt var det, det begynner jo å nærme seg jul,
og nå måtte jeg bare ta meg sammen :)


Dette er julegaver til to små prinsesser,
men de leser ikke bloggen så det gjør ikke noe å legge det ut her :)


Hyllene trengte tre lag med maling.
Og det morsomme er at jeg gjorde meg litt ekstra flid med
veggene bak på begge hyllene,
og nå er alle veggene "tapetsert".. :))
Ja, ja, nå vet jeg at det er veldig fint og nøye malt under der..
Trodde ikke jeg skulle holde på så lenge med disse hyllene,
men det ble jo bra til slutt. 


Pynten inni har jeg kjøpt på Søstrene Grene,
men det er plass til mye mer!
Den nydelige pompongen av papir måtte jeg bare kjøpe ;)


Her står de begge ved siden av hverandre.
Jeg har brukt stort sett samme papir på begge.
men variert endel for at de ikke skulle bli helt like.

Så vil jeg bare si
tusen takk for alle spor og nydelige tilbakemeldinger dere gir meg!
Setter så stor pris på det <3
Og velkommen til nye følgere, det er som alltid kjempestas!!
Varm klem <3

9 kommentarer:

  1. Søte:) Og en perfekt gave til små prinsesser!

    Håper du har gode adventsdager,
    varm klem:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så søte!
    Ønsker deg en fortsatt fin adventstid.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Så utrolig koselig de var.
    Kjempefin gave. Så flink du er.
    Ønsker deg fine juledager fremover og god klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei på deg:)

    Så utrulig fine desse var:). Du er kjempe flink:)

    Ha ein forsatt fin kveld:)

    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  5. Åh! så flotte og så kreativ bruk av "tapet" :D

    SvarSlett
  6. Disse ble bare kjempefine, glade mottakere, tenker jeg:)
    Jeg har fått dilla på bretting av stjerner, har maaaaange og vet ikke helt hvot jeg skal gjøre av dem.....har bare så nok av julepynt fra før;)
    klem Trine i denne trivelige førjulstida:)

    SvarSlett
  7. Å så koselig å få en sååå flott gave som du har laget!!
    Kjempelurt og veldig fine!
    Elsket den papir pomgpongen....sukk....

    Ha en flott dag du flinke!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  8. Så søte de ble!! Godt julegave-tips! Og de karamellene så helt herlig ut! Liker når det er litt salt i det søte, som Walters mandler, sjokoladen

    SvarSlett
  9. Hei. for noen flotte Julegaver.
    Detten har eg ikkje gjort før,Ble veldigt fristendes og prøve.
    Har faktisk noen ark fra tildas verden.Vi får se.HM.
    Du har mye fint i bloggen din.Fortsatt god jul til deg,og dine.

    SvarSlett