torsdag 18. oktober 2012

Nok en bursdag


og nok en veske!


Endelig har jeg fått sydd litt igjen.

En av mine svigerinner hadde bursdag nylig, 
og da ønsker hun seg sikkert en veske, tenkte jeg..

Her i gården spør man ikke hva de andre ønsker seg,
her blir gavene det jeg har lyst til å lage :)
(nei uff, jeg er ikke helt sånn altså) - håper jeg da...




Vesken er sydd i et møbelstoff jeg har "arvet", og baksiden er i ensfarget beige, også dette i et møbelstoff.
Skal tåle litt slitasje da.


Innsiden har 3 lommer med plass til mobil, penn og ellers det man måtte ønske :)

Det var fint å få sydd litt igjen, men jeg er mer i strikkemodus om dagen.
Er det fordi det er høst?
Så koselig å krype opp i sofa'n med strikketøy i fanget.
Levende lys (nesten) overalt, te i koppen og det spraker fra peisen.
Strikking og høst passer liksom sammen :)

Ha en fin kveld, nå er det snart helg!
Klem Tessa :)

5 kommentarer:

  1. Heisann..
    Så moro å finne flere bloggere fra Østfold.. Fylket er jo så stort....:-)
    Æ mått sjølsagt legg meg til som følger av din blogg, og jeg skal nok få lagt deg til på bloggrullen til lokale blogger etterhvert.
    Strikketøyet hører med til høsten, men jeg har ikke hatt overskudd til å sett på prosjektan enno.. Men det blir nok på sikt...


    Trivelig at du ville delta i min give away..
    Stor klem fra litt lenger sør i fylket- klem Mari Johanne

    SvarSlett
  2. Så flott presang, så flink du er til å skape ting::)Herlige farger!)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  3. Så koselig at du vil følge med på livet blant to og firbeinte i Humlehagen, da har jeg også lagt meg til som følger hos deg, gleder meg til å følge med på bloggen din!:)Vi blogges, klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  4. Heisan
    Så vakker veske! Veldig koselig å få hjemmelagede gaver som det ligger tid og omtanke bak.
    Fin helg til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Flott veske! Herlig stoff! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett