fredag 5. oktober 2012

Noe gammelt


blir nytt!


Jeg har vært på Fretex igjen :)
Jeg hadde nemlig et tomt hjørne i stua som trengte å bli fyllt opp.

Den hvite lysestaken fant jeg på Nille.
Måtte bare ha den!



Og hva fant jeg der, om ikke et hjørneskap

Gerbera, for en nydelig blomst!

Det var i teak, ikke et vondt ord om teak, men det passer liksom ikke inn i stua mi.

Veldig glad i disse vinballongene.
Denne er så liten så den passet fint på  toppen av skapet.

Så da ble det vasket og pusset av meg, og malt av mannen.
Helt grei arbeidsfordeling her i huset :)


Jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Synes det ble veldig koselig borti kroken der.


Her er den blå lysestaken, viste den grønne i et tidligere innlegg.
Er de ikke nydelige sammen?
Kjøpte de i en bruktbutikk i nabobyen.


Her er skapet før oppussingen.
Bildet er tatt i garasjen, så det er enda tristere enn det egentlig var.
Det er jo egentlig et flott skap, men som sagt passer det best med hvitt i stua.

Fornøyd med resultatet!

Velkommen til nye følgere!
Blir så glad for dere som vil følge meg,
kjempestas!

God helg :)

Klem Tessa.

5 kommentarer:

  1. Så fint skapet ble. Og den lille vinballongen var super på toppen. God helg videre :-)

    SvarSlett
  2. Fretex kan være en gullgruve for de som er flinke til å se, synes du har fått deg en skatt i dette skapet:)

    Jeg synes teak er utrolig flott, men det er veldig vanskelig å tilpasse en allerede møblert stue. Vanligvis er jeg litt motstander av å male gamle tremøbler men jeg synes også det er synd om flotte møbler blir satt bort fordi de ikke passer inn. Da er det mye bedre å male de og sette de frem slik at andre også får se:)

    Fin fredagskveld til deg,
    og god klem:)

    SvarSlett
  3. Måtte bare innom for å takke for den gode kommentaren du la igjen hos meg i kveld,
    at kommentaren ble lang gjør ikke noe som helst - jeg liker å lese andre sine refleksjoner på mine innlegg:)

    SvarSlett
  4. Så koselig inlegg, og så fint det ble.
    Ja gerbera er så skjønne blomster.
    Og så fin den ble med hvit maling.
    Masse nydelige ting du har. Og du får de så godt frem.. Alt passer sammen.
    Har kost meg her på bloggen din idag og takk for titten.
    Jeg ønsker deg en herlig helg:)
    Klem Margareth

    SvarSlett
  5. Lekkert med det malte skapet og det du har satt oppå!
    Flott med hjertet! Herlige de små firkløverlysestakene!
    Klem Lisa

    SvarSlett