lørdag 10. mars 2012

Dyriske puter

Utrolig kult med uglepute

 Nå har endelig gutten i huset fått den siste puta han har ønsket seg :)
Jeg synes de ble så fine, og tok seg veldig bra ut på rommet hans.

Det er en stund siden første pute ble sydd, og så var det bare å få sydd den siste, men det har virkelig tatt sin tid!

 


Først ute var pute med rådyr, og så igår ble ugleputa sydd.

Putene er ganske så store, 75x60 cm, og er skikkelig gode å ha i ryggen når tv-titting blir inntatt i senga :)

 
Baksiden har ganske så grovt linstoff, med to knapper for lukking
Ganske tøft!


Liten pute i linstoff med flygende ørn

Prøvde den ene igår, mens vi tittet på "Madagaskar", og jeg sovnet etter fem minutter. Så det er vel et tegn på at jeg lå godt? :)

Ha en fin helg!


8 kommentarer:

  1. kjempetøffe dissa!!!
    Æ ska få sydd mine også snart, han Markus treng flere pute i Oslo!!! Men du har jo sydd så flott lukking bak med knapper og greier - her må du vise meg er du snill :))) du raser forbi meg i stor fart !!
    Ikke annet å si enn at du er kjempeflink !

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Takk takk ;)
    Jeg skal veldig gjerne vise deg lukningen bak :) Veldig lett :)
    Du hjalp jo meg med å tre i tråd når jeg var helt grønn!!
    Veldig greit å utveksle erfaringer og ideer!
    Klem.

    SvarSlett
  3. Råflotte puter Therese. Skjønner godt at poden er kjempe fornøyd :) du er kjempeflink. Klem Iren

    SvarSlett
  4. Takk :) Det er jo så gøy å lage noe!

    SvarSlett
  5. tusen takk for putene mamma. De er tøffe ;)

    SvarSlett
  6. Bare hyggelig vet du :) Koselig å gi noe når mottakeren blir så fornøyd!

    SvarSlett